Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto mediować ze sprzedawcami

26 stycznia 2005 | Prawo | NR

DYŻUR W REDAKCJI: PIĄTEK, 28 STYCZNIA Warto mediować ze sprzedawcami

Zamiast toczyć spór w sądzie, z czym wiążą się koszty i trzeba mieć na to sporo czasu, konsumenci powinni próbować iść na ugodę ze sprzedawcami. Mediację można prowadzić przed pracownikami inspekcji handlowej, którzy pośredniczą w tych rozmowach, pomagają wybrać najlepszy wariant rozwiązania sporu. Co trzeba zrobić, żeby doszło do mediacji, oraz na inne pytania czytelników dotyczące tej kwestii odpowie podczas najbliższego piątkowego dyżuru Hieronim Ostrowski z Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.

Pytania można zgłaszać telefonicznie od godz. 11.00 do 12.00 pod numer: (22) 625-61-37, a także e-mailem: h.fedorowicz@rp.pl, lub faksem: (22) 653-00-07.

Rz
Brak okładki

Wydanie: 3441

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament