Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dziesięć tysięcy w Polsce

21 marca 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | AU

Cele i rezultaty procesu certyfikacji systemów zarządzania • Certyfikaty ułatwiają kontakty handlowe Dziesięć tysięcy w Polsce

Certyfikacja systemów zarządzania zwiększa zaufanie partnerów handlowych oraz klientów i umacnia motywację pracowników. Na rynkach międzynarodowych certyfikat jest "wejściówką" umożliwiającą nawiązanie kontaktów handlowych.

- Firmy planujące dalsze działanie na rynku i rozwój coraz częściej dostrzegają konieczność wdrażania udokumentowanych systemów zarządzania zapewniających jakość i powtarzalność produkcji oraz świadczonych usług, ochronę środowiska czy bezpieczeństwo pracy - mówi Piotr Nowak z Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji SA. - Szacuje się, że w Polsce około 10 tys. przedsiębiorstw otrzymało certyfikat, z czego 3 tys. wydała nasza firma - zachwala. Bardzo ważne jest, aby wybrać firmę certyfikującą, która cieszy się renomą, ponieważ to w znacznym stopniu wpływa na to, jak postrzegany jest certyfikat przez klientów.

Certyfikacja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3487

Spis treści
Zamów abonament