Dziesięć tysięcy w Polsce
Certyfikacja systemów zarządzania zwiększa zaufanie partnerów handlowych oraz klientów i umacnia motywację pracowników. Na rynkach międzynarodowych certyfikat jest "wejściówką" umożliwiającą nawiązanie kontaktów handlowych.
- Firmy planujące dalsze działanie na rynku i rozwój coraz częściej dostrzegają konieczność wdrażania udokumentowanych systemów zarządzania zapewniających jakość i powtarzalność produkcji oraz świadczonych usług, ochronę środowiska czy bezpieczeństwo pracy - mówi Piotr Nowak z Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji SA. - Szacuje się, że w Polsce około 10 tys. przedsiębiorstw otrzymało certyfikat, z czego 3 tys. wydała nasza firma - zachwala. Bardzo ważne jest, aby wybrać firmę certyfikującą, która cieszy się renomą, ponieważ to w znacznym stopniu wpływa na to, jak postrzegany jest certyfikat przez klientów.
Certyfikacja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta