Całkiem niewysoka cena plotki
Wydawnictwo Bauer sp. z o.o. i redaktor naczelny tego kolorowego tygodnika mają oprócz tego przeprosić ich raz przed "Wiadomościami" w TVP.
Typowe problemySprawa ta pokazuje większość typowych elementów procesów o ochronę dóbr osobistych znanych osób z prasą - zwłaszcza kolorową.
Dotyka granic prywatności, a także kwestii, komu właściwie służy taka reklama: pismu czy może bohaterowi publikacji - o czym chcą najczęściej przekonać wydawcy. Sprawa przypomina też o wymaganej staranności np. przy nabyciu zdjęć oraz problemie stopnia zawinienia prasy: a w sprawie cywilnej wystarczy najmniejsza wina, choćby niedbalstwo. Zresztą przy dobrach osobistych wystarczy sama bezprawność publikacji, np. to, że jest nieprawdziwa. Wreszcie liczy się skala...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta