Redan zwiększa sprzedaż
Giełdowy dystrybutor odzieży Redan poinformował o wzroście sprzedaży w ostatnich miesiącach, w przeliczeniu na mkw., w sieciach sklepów spółki. Od początku roku firma zwiększyła liczbę placówek ze 142 do 185 na koniec maja. Najlepsze wyniki ma skierowana do nastolatek sieć Troll - średnia sprzedaż na mkw. w 22 sklepach wzrosła w maju do 687 zł, a marża brutto ze sprzedaży wyniosła 67 proc. O połowę mniejsza (333 zł) była średnia sprzedaż na mkw. w 79 placówkach głównej sieci Top Secret, gdzie marża wynosiła 59 proc. (wobec 62 proc. w maju). Najniższą marżę brutto ze sprzedaży (38 proc.) i średnią sprzedaż z mkw. ma sieć 84 dyskontowych Textil Marketów, w których spółka wyprzedaje swoje zapasy.
a.b.