Trudna droga polskiej marki
Myśl globalnie, działaj lokalnie - tę często powtarzaną zasadę biznesową stosuje większość zagranicznych inwestorów w Polsce, zwłaszcza międzynarodowych koncernów. W rezultacie, jeśli nawet inwestują w promocję znanych i popularnych w kraju marek, nie starają się o ich zagraniczną ekspansję. Do wyjątków należy właściciel Polmosu Żyrardów, amerykańska firma Millennium Import LLC, specjalizująca się w dystrybucji alkoholi, która wypromowała w świecie polskie wódki Belvedere i Chopin. To pierwszy i jedyny na razie przypadek, kiedy produkty reklamowane jako pochodzące z Polski udało się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta