Do sukcesu potrzebna jest marka
23 czerwca 2005 | Ekonomia | Nk AB
FORUM 500 Prezes Nokii w Polsce Do sukcesu potrzebna jest marka Czy polska firma może osiągnąć podobny sukces jak Nokia? Na to pytanie starali się odpowiedzieć menedżerowie uczestniczący wczoraj w zorganizowanym przez "Rzeczpospolitą" i Deloitte Forum 500.
W ciągu zaledwie kilku lat z mało znanej firmy na północy Europy Nokia stała się światowym liderem rynku telefonów komórkowych. Twórcą potęgi spółki...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta