Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak złapać naiwnego klienta

08 sierpnia 2005 | Nieruchomości, budownictwo | KM

Z ŻYCIA POŚREDNIKÓW Gdy tylko jedna strona wie, co się tańczy Jak złapać naiwnego klienta Bez pośrednika nie sposób dziś kupić czy sprzedać nieruchomości, a metody ich pracy są coraz bardziej wyrafinowane. Zwłaszcza w krajach o wieloletniej tradycji.

Dziesięć lat temu na naszym rynku pośrednikiem mógł być każdy, a wiele agencji mieściło się po prostu w domu, zaś jedynym narzędziem pracy - był tylko telefon. Z czasem jednak było coraz trudniej. Do grona pośredników dołączali ludzie coraz lepiej wykształceni, zwłaszcza prawnicy, słabszych agentów eliminowała najpierw konkurencja - potem konieczność zdobywania specjalnych uprawnień zawodowych. Teraz pośrednik może się cieszyć, jeżeli doprowadzi do kilku transakcji miesięcznie.

Pośrednik to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3605

Spis treści
Zamów abonament