Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zachęcanie klientów dużo kosztuje

08 sierpnia 2005 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

BANKI Wydatki na reklamę wzrosły o 17 procent Zachęcanie klientów dużo kosztuje Ponad 190 mln zł pochłonęła w pierwszym półroczu 2005 r. reklama bankowych usług finansowych. Najwięcej wydał na ten cel ING Bank Śląski, Bank BPH oraz GE Money Bank.

Prawie 136 mln zł, czyli największą sumę (liczoną według stawek w cennikach bez uwzględniania rabatów wynoszących czasem nawet 50 proc.) przeznaczono na reklamy pożyczek, kredytów hipotecznych, kart płatniczych, lokat oraz kont osobistych.

Najbardziej kosztowne okazały się rachunki depozytowe ING Banku Śląskiego. Za zachęty do skorzystania z otwartego konta oszczędnościowego (OKO) bank zapłacił w pierwszym półroczu ponad 17 mln zł.

Warto wydawać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3605

Spis treści
Zamów abonament