Zachęcanie klientów dużo kosztuje
Prawie 136 mln zł, czyli największą sumę (liczoną według stawek w cennikach bez uwzględniania rabatów wynoszących czasem nawet 50 proc.) przeznaczono na reklamy pożyczek, kredytów hipotecznych, kart płatniczych, lokat oraz kont osobistych.
Najbardziej kosztowne okazały się rachunki depozytowe ING Banku Śląskiego. Za zachęty do skorzystania z otwartego konta oszczędnościowego (OKO) bank zapłacił w pierwszym półroczu ponad 17 mln zł.
Warto wydawać...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta