Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama bardziej lubiana

14 czerwca 1995 | Media, Internet | TW

Reklama bardziej lubiana

Chociaż reklamy telewizyjne nadal potrafią irytować, to z roku na rok coraz więcej osób akceptuje takie przekazy. Do Biura Reklamy TVP przychodzi coraz mniej skarg, a badania wykazują, że widzowie wolą oglądać reklamy niż płacić wyższy abonament.

Spoty, które mogłyby prawdopodobnie wywołać największe kontrowersje, nie są emitowane ze względu na wewnętrzne przepisy TVP. Zgodnie z nimi telewizja nie zamieszcza na przykład reklam sex shopów, usług typu party line, pism erotycznych, usług wróżbiarskich. Nie emituje też spotów promujących partie polityczne, nie pokazuje znaków firm produkujących towary, których reklama jest zakazana. Wewnętrzny dokument TVP stwierdza też, że nie można zamieszczać reklam zawierających treści wzywające do dyskryminacji rasowej.

Klipy, które mają być emitowane,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 505

Spis treści
Zamów abonament