Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drożdże biznesu

14 czerwca 1995 | Media, Internet | GŁ

Około 350 mld USD wydał świat na reklamę w 1994 roku

Drożdże biznesu

Rola Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) na Węgrzech stale rośnie. Sloganem stało się powiedzenie, że bez reklamy produktów i usług nie można sobie wyobrazić konkurencyjnej gospodarki wolnorynkowej. Świadomość uzależnienia od jej skuteczności dochodów nowocześnie zarządzanego przedsiębiorstwa robi też szybką karierę w naszym regionie kontynentu. Na przykład wschodnioeuropejskie media już sobie nie wyobrażają egzystencji bez wpływów z reklamy. Prawie się też nie zdarza, by szefowie firm tworząc plany rozwojowe nie pomyśleli o środkach na promocję.

Coraz większe pieniądze za zachęcanie

Na Zachodzie od dawna reklama należy do najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki. My dopiero to odkrywamy, co w Światowym Związku Reklamy wiedzą od lat. Wystarczy powiedzieć, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 505

Spis treści
Zamów abonament