Drożdże biznesu
Około 350 mld USD wydał świat na reklamę w 1994 roku
Drożdże biznesu
Rola Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) na Węgrzech stale rośnie. Sloganem stało się powiedzenie, że bez reklamy produktów i usług nie można sobie wyobrazić konkurencyjnej gospodarki wolnorynkowej. Świadomość uzależnienia od jej skuteczności dochodów nowocześnie zarządzanego przedsiębiorstwa robi też szybką karierę w naszym regionie kontynentu. Na przykład wschodnioeuropejskie media już sobie nie wyobrażają egzystencji bez wpływów z reklamy. Prawie się też nie zdarza, by szefowie firm tworząc plany rozwojowe nie pomyśleli o środkach na promocję.
Coraz większe pieniądze za zachęcanie
Na Zachodzie od dawna reklama należy do najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki. My dopiero to odkrywamy, co w Światowym Związku Reklamy wiedzą od lat. Wystarczy powiedzieć, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta