Kto ostrzy i smaruje, ten jedzie
Najpierw trzeba sprawdzić, czy ślizgi nie są zniszczone, czy nie ma w nich dziur ani rys. Szczególnie niebezpieczne są rysy poprzeczne, hamujące jazdę, oraz ubytki blisko krawędzi - kiedy w czasie jazdy o coś zaczepimy, możemy wyrwać całą krawędź. Mniejsze dziury łatwo załatać, w serwisie wycinają uszkodzony fragment i na jego miejsce wstawiają łatę. Jeśli uszkodzeń jest więcej, przeprowadza się renowację całego rantu. Narty z zardzewiałymi krawędziami też należy zanieść do serwisu.
Ważne wypinanie- Zawsze przed sezonem trzeba wyregulować wiązania, odpowiednio do wzrostu, wagi, wieku i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta