Złapią nas w sidła reklamy
Telewizja publiczna agresywnie walczy na rynku reklamy, bo pieniądze z reklam to dwie trzecie jej przychodów. Ale inaczej niż stacje komercyjne nie może przerywać programów reklamami. Skutek? TVP coraz odważniej dopasowuje ramówkę do zarabiania pieniędzy.
Już w ubiegłym roku, żeby zwiększyć ilość reklam, TVP 1 podzieliła na pół prognozę pogody (obie części rozdzielał program Moniki Olejnik), a TVP 2 "Warto rozmawiać". W obowiązującej obecnie ramówce program...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta