Uprawnienia klienta mają być zapisane w umowie
03 listopada 2005 | Prawo | MK
PRAWO KONSUMENCKIE Obowiązki dostawcy wody Uprawnienia klienta mają być zapisane w umowie Firma wodociągowo-kanalizacyjna powinna w umowie z klientem dokładnie poinformować go o jego uprawnieniach, takich jak upusty za gorszą jakość usług albo terminy rozpatrzenia reklamacji.
Umowa nie może odsyłać jedynie do regulaminów lub przepisów prawa.
Utrudnienia w zapoznaniu się z całokształtem praw odbiorcy wynikających z zawartej umowy mogą uniemożliwić ich dochodzenie. To...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta