PKP walczy w mediach o pieniądze
20 grudnia 2005 | Ekonomia | AB
TRANSPORT PKP walczy w mediach o pieniądze "Kolej to też drogi" - takim hasłem PKP usiłują zachęcić do korzystania z transportu kolejowego i przekonać o potrzebie inwestowania w rozwój linii kolejowych PKP rozpoczęły kampanię, która ma przyciągnąć pieniądze na inwestycje
Reklama z takim hasłem pojawiła się wczoraj w mediach, m.in. w "Rz". Prezes PKP Andrzej Wach potwierdza, że to PKP ją zamieściły. To początek kampanii promocyjnej kolei. Michał Wrzosek,...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta