Dokładnie wiadomo co i za ile
20 grudnia 2005 | Ekonomia | AB
ROZMOWA Ashley Smout Dokładnie wiadomo co i za ile Kluczowe jest założenie, że usługi nawigacyjne powinny przynosić zyski. Tylko wtedy firmy będą dążyć do ograniczania kosztów. dyrektor Airways New Zealand, świadczącej lotnicze usługi nawigacyjne Rz: Linie lotnicze często skarżą się, że zarządcy lotnisk i firmy świadczące usługi nawigacyjne ze względu na pozycję monopolistyczną nie mają motywacji do obniżania kosztów i cen usług.
ASHLEY SMOUT : Istnieje wiele przyczyn powodujących, że te ceny są wysokie. Liczne firmy nawigacyjne działają jako instytucje non profit. One rzeczywiście nie...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta