Reklama wpleciona w misję
Rola mediów publicznych nie powinna być utożsamiana jedynie z odpowiednim nasyceniem programu misyjnymi treściami. Ważne jest przecież, aby treści te docierały do odbiorców, a do tego niezbędny jest jeszcze atrakcyjny przekaz.
W funkcjonowaniu mediów publicznych największe emocje wywołuje kwestia ich dostępu do rynku reklamowego. Zwraca się w szczególności uwagę, że prawo do nadawania reklam to przejaw działalności komercyjnej, a przecież media publiczne mają zupełnie inne zadanie. Ich przychody powinny pochodzić ze środków publicznych, a nie z reklam. Stanowisko takie, ze zrozumiałych powodów, reprezentują przede wszystkim nadawcy komercyjni, chociaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta