Zmienili mi abonament
Piszę w związku z artykułem Tomasza Świderka opublikowanym w "Moich Pieniądzach" 2 marca 2006 r., a dotyczącym praktyk sprzedawców Telekomunikacji Polskiej. Moje doświadczenia pozwalają mi wnioskować, że TP posuwa się jeszcze dalej, niż zostało to opisane, bowiem jej nadgorliwi pracownicy samowolnie dokonują zmian w abonamentach. Mnie zdarzyło się to już dwa razy.
W czerwcu ubiegłego roku sami zmienili mi abonament ze standardowego na "60 darmowych minut". Bezczelnie wmawiali mi, że byłam w Telepunkcie (podali adres i godzinę mojej rzekomej wizyty) i dokonałam tej zmiany. Moja reklamacja została uwzględniona. Jednak w styczniu znowu zmienili mi abonament. Teraz czekam na rozpatrzenie drugiej reklamacji. Podejrzewam, że mój przypadek nie jest odosobniony.
Katarzyna Górniak Czytaj także- Nie ma powrotu do abonamentu standardowego