Wielkie firmy grają w futbol
27 maja 2006 | Ekonomia | de
BIZNES I MUNDIAL Wielkie firmy grają w futbol Zyski koncernów związane z czerwcowymi mistrzostwami świata w piłce nożnej wyniosą co najmniej kilka miliardów dolarów
Najwięcej na mundialu zarobią sponsorzy imprezy. To giganci światowego biznesu, m.in. Adidas, Coca-Cola, McDonald's, MasterCard czy Philips. Do kasy Międzynarodowej Federacji Piłkarskiej (FIFA) wpłacili około 700 milionów euro. Z...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)