Mniej zapłacisz za rozmowy i usprawnisz działanie
Najniższym szczeblem nowej formy komunikacji są komunikatory internetowe. W małych firmach często używa się do rozmów telefonicznych takiego oprogramowania wyposażonego w funkcje przekazu głosowego. Prym w tych zastosowaniach wiedzie popularny Skype, ale używane są także MSN, Tlen czy Gadu-Gadu. Połączenia te nie spełniają jednak standardów jakościowych.
Wyższym poziomem jest wykorzystywana przez nieco większe firmy telefonia hybrydowa, łącząca cechy zarówno analogowej, jak i cyfrowej. Do jej wdrożenia wystarczy wyposażenie centralki w odpowiednie moduły, tzw. bramki pozwalające na korzystanie także z usług wybranego dostawcy VoIP. Bramki VoIP nie są drogie, kosztują 200 - 300 zł. A opłaty za rozmowy u dostawcy VoIP nie są duże, jak dowodzi przykład IPFON. Stawki IPFON za minutę połączenia lokalnego, międzymiastowego i za granicę to 9 groszy brutto. Cena za minutę rozmowy na telefon komórkowy wynosi 68 groszy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta