Mokry przedmiot pożądania
14 lipca 2006 | Ekonomia | IT
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Producenci wody mineralnej nie nadążają z realizacją zamówień. Brakuje tirów do transportu, hurtownie przeżywają oblężenie. Zyski mogą być więc wyższe niż przed rokiem Mokry przedmiot pożądania - Pracujemy na trzy zmiany, na sto procent mocy, a gdybyśmy mogli wyprodukować dziesięć razy więcej wody, to wszystko byśmy sprzedali - mówi Kazimierz Hamernik, kierownik rozlewni Muszynianka, jednego z największych producentów polskiej mineralnej. Każdego dnia z taśmy schodzi pół miliona 1,5-litrowych plastikowych butelek. Wytwórnie wody mineralnej pracują pełną parą, a i tak nie nadążają z realizacją zamówień (c) GRZEGORZ HAWAŁEJ Puste magazyny
Z roku na rok Polak wypija coraz więcej wody. W 2005 r. wydaliśmy na mineralną i źródlaną ponad 1,2 mld zł, wypijając 50 l...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta