Pasja do interesów za murem arogancji
Tomasz Morawski od zera zbudował w Polsce sieć niemal osiemdziesięciu restauracji Sphinx. Zabrało mu to zaledwie dziesięć lat. Przez ostatnie cztery pomagał mu w tym fundusz Enterprise Investors, dla którego ta inwestycja była jedną z najbardziej dochodowych w jego historii.
Wysportowany, wysoki, pięćdziesięcioletni, ubierający się w stylu casual - tak Tomasza Morawskiego opisują osoby, które poznały go osobiście. - Bezczelny i arogancki typ - mówi o nim Jan Kościuszko, założyciel Chłopskiego Jadła. - Widziałem go ze dwa razy i wystarczy. Na początku roku Kościuszko za 27 milionów złotych sprzedał sieci Morawskiego siedem swoich restauracji. Sam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta