Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większa reklama, mniejsza sprzedaż

22 sierpnia 2006 | Ekonomia | a.mac

MEDIA, NOWE TECHNOLOGIE Większa reklama, mniejsza sprzedaż

Niemal 375 mln zł, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej, wydano przez siedem miesięcy na reklamę samochodów osobowych w telewizji, radiu i gazetach. Według danych firmy Expert-Monitor w lipcu kupiono ogłoszenia za 33,9 mln zł, czyli za kwotę o 2,4 mln zł (7,6 proc.) większą niż w lipcu 2005 r.

a.mac.
Brak okładki

Wydanie: 3921

Spis treści
Zamów abonament