Coraz więcej wydajemy na kosmetyki
Aż o 30 proc. zwiększyły się w pierwszym półroczu przychody największego producenta kosmetyków z krajowym kapitałem, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
- To po części wynik ożywienia rynku, ale w większym stopniu zasługa sporej liczby (ponad 50) nowości, jakie wprowadziliśmy w tym czasie do sklepów - uważa prezes spółki Cezary Kołodziejczyk. W całym roku przewiduje 20 - 25-proc. wzrost przychodów firmy, do 122 - 128 mln zł. Znaczący przyrost tegorocznej sprzedaży przewiduje dziś znaczna część krajowych firm, zachęcona dobrymi wynikami I półrocza.
- W tym roku notujemy wyraźne zwiększenie obrotów - mówi Michał Dworak, dyrektor ds. marketingu grupy Chemia Gospodarcza Inco-Veritas, do której należy Celia dostarczająca produkty do pielęgnacji ciała oraz do makijażu. W pierwszym półroczu sprzedaż była o 8 proc. większa niż rok wcześniej, ale w niektórych grupach produktowych nawet o 100 proc.
Wciąż dużo do nadrobieniaWedług firmy MEMRB, która monitoruje sprzedaż kosmetyków w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta