Zorganizuj konkurs w Internecie
Prawie każda licząca się firma ma dziś swoją stronę internetową i zarejestrowaną domenę, która zazwyczaj pokrywa się z nazwą firmy. Coraz częściej też przedsiębiorcy odkrywają dobrodziejstwa internetowych konkursów organizowanych dla klientów. Korzyść jest zwykle obopólna: firma zyskuje na przykład wpadające w ucho hasło reklamowe wymyślone przez klienta, a uczestnik konkursu - cenną wygraną. Dziś o tym, jak zorganizować konkurs w Internecie. Przedstawiamy też wzór konkursowego regulaminu nadający się do wykorzystania w każdej firmie.
KROK 1. Przygotowanie regulaminuW pierwszej kolejności należy rozważyć przygotowanie regulaminu konkursu. Im dokładniej opiszemy w nim zasady naszej zabawy, tym większe prawdopodobieństwo, że konkurs zostanie przeprowadzony prawidłowo i unikniemy ewentualnych nieścisłości czy luk prawnych.
KROK 2. Wskazanie organizatora i kontaktu z nimW regulaminie wskazujemy też organizatora konkursu (czyli własną firmę) oraz - co bardzo ważne -możliwość kontaktu z nim. Oczywiście możemy podać adres e-mail, pod który uczestnicy konkursu będą mogli przesyłać ewentualne uwagi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta