"Dzień Dobry" szuka inwestora
Spółka DD Media, która wydaje bezpłatny tygodnik "Dzień Dobry", zawiesiła wydawanie tytułu do 17 listopada i szuka inwestora. Z tytułu odchodzą dziennikarze. Paweł Deptuła z funduszu Argus Capital, głównego udziałowca DD Publishing, do którego należy DD Media, zaprzecza jednak pogłoskom o bankructwie spółki. Według Deptuły DD Media rozmawia z potencjalnymi inwestorami, a efekt rozmów ma być znany za około trzy tygodnie.
" DD" ukazuje się w prawie 50 miastach. Wiosną przeszedł radykalne zmiany. W tym samym czasie z tytułu odeszła część jego zespołu. Według Expert Monitora w I półroczu przychody z reklam "Dzień Dobry" wyniosły 15,2 mln zł, czyli mniej niż z konkurencyjnych "Echa Miasta" (16,2 mln zł), "Metra" (20,3 mln zł) i " Metropolu" (26,3 proc.).
ele