Świąteczne dekoracje zachęcają klientów do większych wydatków
Przedświąteczny szał zakupów sprawia, że obroty sklepów w listopadzie i grudniu stanowią 20 - 30 proc. całorocznych. Aby jak najwcześniej zachęcić klientów do zakupów, handlowcy ozdabiają witryny sklepów kolorowymi lampkami, choinkami, reniferami i świętymi Mikołajami. Jedne aranżacje są bardziej wysmakowane i nie tylko przypominają o świętach, ale również zdobią sklepy, a inne - nachalne i mało gustowne. Te drugie raczej zniechęcają, zamiast przyciągać klientów.
Projektowanie dekoracjiPlastycy z firmy IPB Dekoracje przed zaprojektowaniem wystroju rozmawiają z klientem. - Świąteczna dekoracja podobnie jak reklama musi pasować do charakteru działalności, architektury obiektu, a także odpowiadać gustom odbiorców. Ważne też są preferencje zamawiającego dotyczące stylu dekoracji (klasyczna, nowoczesna), kolorystyki, jak i użytych materiałów - mówi Elwira...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta