Trzeba się reklamować w kraju i za granicą
Polska jest jednym z największych eksporterów mebli na świecie. Eksportujemy ponad 80 procent wyprodukowanych mebli. Mimo że są one chętnie kupowane na Zachodzie, nie wszyscy wiedzą, skąd pochodzą. Dlatego ważny jest silny samorząd gospodarczy, który zajmie się profesjonalnym marketingiem. Maciej Formanowicz, prezes Zarządu Fabryk Mebli Forte i jednocześnie prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, uważa, że o polskich meblach powinno się mówić tak jak o innych narodowych produktach znanych na świecie z najwyższej jakości. Aby tak było, potrzebne jest jednak zaangażowanie całej branży meblarskiej.
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli zajmuje się nie tylko reprezentowaniem i ochroną interesów jej członków, ale także promocją mniejszych polskich firm meblarskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta