Internet odbiera przychody telewizjom i wydawcom
21 listopada 2006 | Ekonomia | ML
MEDIA Ponad 7 mld zł wydamy na reklamę w 2008 roku Internet odbiera przychody telewizjom i wydawcom Firmy coraz chętniej płacą za reklamę w sieci. W najbliższych latach będzie to powodować spadek udziału tradycyjnych mediów w rynku reklamy - wynika z prognoz CR Media Consulting.
Razem ze wzrostem gospodarczym nasz rynek reklamy będzie wciąż rósł. Za dwa lata na reklamę wydamy ponad 7 mld zł, czyli ponad 30 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W tym roku rynek urośnie o 9,9 proc., do blisko 6 mld zł, a do 2008...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta