Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Intensywna reklama nowych produktów

29 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | CA

PROMOCJA Klienci mają w czym wybierać Intensywna reklama nowych produktów Jeśli oferta funduszy inwestycyjnych jeszcze niedawno była dla kogoś niewystarczająca, teraz jest w czym wybierać

Tylko w tym roku powiększyła się ona o kilkadziesiąt nowych instrumentów. Taka tendencja najpewniej się utrzyma. Towarzystwa funduszy inwestycyjnych prowadzą intensywną kampanię reklamową. Walka o klienta - a właściwie o jego pieniądze - toczy się nie tylko w mediach.

Wysyp nowych produktów

By zachęcić potencjalnych nabywców, a także dać możliwość odpowiedniego zróżnicowania portfela, fundusze konstruują coraz to nowe produkty. Dziś już nie wystarczy posiadać w ofercie funduszu akcji, obligacji czy zrównoważonego. Dlatego też TFI tworzą instrumenty oparte na cenach surowców, akcjach firm azjatyckich czy rynku nieruchomości. Dla bardziej ostrożnych proponują produkty z ochroną kapitału, które są najprostszym sposobem przyciągnięcia pieniędzy z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4004

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament