Intensywna reklama nowych produktów
Tylko w tym roku powiększyła się ona o kilkadziesiąt nowych instrumentów. Taka tendencja najpewniej się utrzyma. Towarzystwa funduszy inwestycyjnych prowadzą intensywną kampanię reklamową. Walka o klienta - a właściwie o jego pieniądze - toczy się nie tylko w mediach.
Wysyp nowych produktówBy zachęcić potencjalnych nabywców, a także dać możliwość odpowiedniego zróżnicowania portfela, fundusze konstruują coraz to nowe produkty. Dziś już nie wystarczy posiadać w ofercie funduszu akcji, obligacji czy zrównoważonego. Dlatego też TFI tworzą instrumenty oparte na cenach surowców, akcjach firm azjatyckich czy rynku nieruchomości. Dla bardziej ostrożnych proponują produkty z ochroną kapitału, które są najprostszym sposobem przyciągnięcia pieniędzy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta