Ekspansja nowych technologii to rewolucja w mediach
Rok 2007 powinien być kolejnym rokiem dwucyfrowego wzrostu rynku reklamy w mediach. To dobra wiadomość dla nadawców, wydawców i innych firm tego sektora, którego wartość netto zbliża się do 6 mld zł rocznie. Gorszą wiadomością może być perspektywa nieuchronnej zmiany sposobu odbioru mediów i reklamy, co może zachwiać obecnym układem sił i podziałem pieniędzy na rynku. Ale raczej jeszcze nie w przyszłym ani następnym roku.
O tym, jak polski rynek mediów i reklamy będzie się zmieniał w najbliższych latach, rozmawiali podczas debaty w "Rzeczpospolitej" Paweł Kastory, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i grupy Corporate Profiles DDB, oraz przedstawiciele czołowych domów mediowych: Jakub Benke, prezes Starcomu, Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, Tomasz Fochtman, dyrektor strategiczny ds. rozwoju biznesu w Mediaedge: cia, Rafał Oracz, dyrektor generalny CR Media Consulting, Jakub Potrzebowski, prezes Zenith Optimedia Group...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta