Liczą się sąsiedzi galerii
Dobór najemców jest ściśle związany z charakterystyką otoczenia centrum handlowego. Zanim więc właściciel przyszłej galerii zacznie negocjacje, najpierw prowadzi badania, które mają określić, jacy najemcy będą najlepsi dla danej inwestycji.
- Profil demograficzny mieszkańców poszczególnych stref zasięgu, analiza zasobności ich portfeli, a także potrzeby wyrażane w badaniach marketingowych mają wpływ na ostateczny kształt doboru najemców - mówi Renata Kusznierska z agencji DTZ.
Istotną rolę odgrywa również profil i specjalizacja centrum.
- W centrach śródmiejskich, typu downtown, duży nacisk kładzie się na marki prestiżowe i nowinki rynkowe. Natomiast w obiektach regionalnych większe znaczenie mają międzynarodowe i krajowe szyldy, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta