Czas na promocję miast
- Jako pierwsi przygotowaliśmy strategię promocji miasta na lata 2004 - 2006. I ją zrealizowaliśmy. Teraz pracujemy nad strategią na lata kolejne, położymy w niej nacisk na markę Krakowa - mówi z dumą Renata Woyciechowska z Biura Promocji i Marketingu Krakowa. I ma do niej powody. Gród Kraka postawił na turystów, których liczba wciąż rośnie. A miały ich przyciągnąć m.in. takie slogany reklamowe, jak "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania" czy "W Krakowie nie ma czasu na sen".
- Reklamowaliśmy miasto na nośnikach zewnętrznych, w radiu, Internecie, prasie i telewizji. Wszystkie te przekazy współdziałały ze sobą - podkreśla Woyciechowska.
Przyciągnąć do regionówWrocław to z kolei dobry wzór do naśladowania dla tych miast, które chcą przyciągnąć do siebie inwestorów. Ta metropolia z sukcesem promuje nie tylko siebie, ale i cały region. Zresztą reklama nakierowana na pozyskanie przedsiębiorców to główny cel promocji większości miast. Tak myślą m.in. Łódź, Olsztyn, Płock, Katowice, Poznań, Rzeszów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta