Dwanaście rat Axy pełnych emocji
Konkurenci grzmią, że to wprowadzanie klientów w błąd i naruszanie zasady uczciwej konkurencji. Przedstawiciele m.in. MTU, Link4 czy BRE Ubezpieczenia twierdzą, że reklama Axy jest po prostu nieprawdziwa.
Pierwsza z firm wydała specjalny komunikat, że 12 rat proponowała swoim klientom jeszcze w 2002 roku. Z kolei sprzedające polisy od miesiąca BRE Ubezpieczenia wezwały oddział Axy w Polsce do zaprzestania nadawania tych reklam, gdyż również oferują klientom zakup polisy z płatnością rozłożoną na 12 rat. -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta