Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stereo.pl rezygnuje z Poczty Polskiej

17 marca 2007 | Ekonomia | ZZ

MEDIA, TECHNOLOGIE Stereo.pl rezygnuje z Poczty Polskiej

Mająca 200 tys. zarejestrowanych klientów spółka handlu internetowego Stereo.pl rozpoczęła poszukiwania nowej firmy, która zajmie się dostarczaniem klientom zakupionych towarów. Przyczyną jest - uzasadnia prezes Stereo.pl Piotr Muranty - niski standard usług Poczty Polskiej, z których dotychczas korzysta internetowy sklep. Przyczyną zwrotów towarów są głównie opóźnienia w dostawach. Stereo.pl - oferujący płyty, książki, sprzęt audio-wideo - w ubiegłym roku zwiększył przychody o 300 proc., do blisko 8 mln zł, i miał sięgający 0,5 mln zł zysk netto.

z.z.
Brak okładki

Wydanie: 4094

Spis treści
Zamów abonament