Łódź zarabia na efekcie Della
20 marca 2007 | Ekonomia | MG
INWESTYCJE Globalna marka koncernu przyciąga kolejne firmy Łódź zarabia na efekcie Della Inwestycja amerykańskiego Della w Łodzi nie tylko dała miejsca pracy i ściągnęła podwykonawców, ale sprawiła, że miasto przestało być anonimowe w świecie.
- Ściągnęliśmy markę o zasięgu globalnym, która w sposób przemyślany realizuje swoją strategię -mówi Marek Michalik, wiceprezydent Łodzi. - Dla innych firm jest to sygnał, że opłaca się inwestować w naszym mieście - dodaje.
Dell...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta