Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mańkut też klient

02 października 1995 | Ekonomia | ZK

Mańkut też klient

Rosnąca konkurencja między bankami daje szansę uwzględnienia potrzeb nietypowych klientów. Jeden z czterech największych brytyjskich banków -- Lloyds -- ogłosił w ubiegłym tygodniu, iż wprowadza u siebie książeczki czekowe dla leworęcznych. Książeczki te będą zszywane nie po lewej, a po prawej stronie. Po prawej stronie będą też umieszczone tzw. odcinki czekowe, wypełniane przez klienta dla własnej informacji i pozostające w książeczce po oderwaniu czeku. Brytyjski Klub Leworęcznych, zrzeszający 2 tys. członków, uznał to za swoje wielkie zwycięstwo. Sam Lloyds ma natomiast nadzieję na przyciągnięcie do siebie mańkutów wraz z rachunkami obługiwanymi obecnie przez inne banki. Okazuje się, że na wszystkim można zrobić interes, z korzyścią dla obu stron. Szkoda że u nas banki od pieniędzy niepełnosprawnych klientów najchętniej odgradzają się wysokimi schodami i trudno otwierającymi się drzwiami.

ZK

Brak okładki

Wydanie: 581

Spis treści
Zamów abonament