Wirtualna zachęta do kupowania ciuchów
14 czerwca 2007 | Styl życia | BG
MARKETING Bohaterowie gry "The Sims" reklamują ubrania z rzeczywistej kolekcji firmy H & M Wirtualna zachęta do kupowania ciuchów Międzynarodowy koncern odzieżowy Hennes & Mauritz zaprasza klientów do kupowania i oglądania swoich ubrań w czasie gry na komputerze
Ostatnio koncern zaprosił doprojektowania ubrań Madonnę. Teraz ma nowy pomysł. Zachęca do tworzenia kolekcji użytkowników komputerów. Kupując dodatek do popularnej gry...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta