Tesco promuje polskich producentów
11 lipca 2007 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
HANDEL Dawtona i Jutrzenka na Wyspach Tesco promuje polskich producentów Dzięki współpracy z siecią firmy Dawtona i Jutrzenka będą do Wielkiej Brytanii sprzedawały towary za ok.1 mln zł tygodniowo.
- Już dzisiaj 35 proc. naszej produkcji trafia na eksport do większości krajów europejskich. Umowa z Tesco może ten wskaźnik...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta