Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skok w cyberprzestrzeń

29 stycznia 1996 | Nauka i Technika | PK

Skok w cyberprzestrzeń

Rzeczywistość wirtualna kojarzy się nam najczęściej z wykorzystaniem potężnych superkomputerów do celów naukowych i militarnych lub z bohaterami filmów science fiction. Oszałamiająca swoim realizmem grafika komputerowa w połączeniu z umiejętnie dobranym dźwiękiem potrafi stworzyć iluzję przebywania w świecie wykreowanym za pomocą komputera.

Myli się jednak ten, komu wydaje się, że do korzystania z rzeczywistości wirtualnej potrzebny jest bardzo drogi sprzęt i oprogramowanie. Oczywiście akcesoria do tej zabawy kosztują sporo, lecz są już dostępne dla zwykłych użytkowników komputerów. Na zakończonych przed kilkoma dniami Międzynarodowych Targach Komputer Expo `96 krakowska firma Veracomp prezentowała -- pierwszy raz w Polsce -- specjalny "hełm" VFX-1 zaprojektowany do używania w rzeczywistości wirtualnej. Na stoisku "Rzeczpospolitej" natomiast...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 659

Spis treści
Zamów abonament