Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak dzielić się z klientem

26 lutego 1996 | Ekonomia | AK

Loterie, konkursy dobre na początek

Jak dzielić się z klientem

Okazje miesiąca, szczęśliwe numerki pod opakowaniem i konkursy z nagrodami nie wystarczą, aby na trwałe związać klienta z firmą. Takie metody pozyskiwania nowych nabywców na nasze towary mogą być naprawdę pożyteczne dopiero wówczas, gdy stanowią wstęp do obliczonych na dłuższą metę starań o powiększenie grona stałych i wiernych klientów -- mówią amerykańscy specjaliści Louise O'Brien i Charles Jones, wiceprezesi firmy Bain and Company w Bostonie.

W firmie potrzebne są więc nie jednorazowe działania promocyjne, choćby były najbardziej kuszące, a przemyślany i strategicznie ukierunkowany program nagród, który może przyspieszyć dojrzewanie klientów do tego, by z nią zostali. Aby to osiągnąć, każda firma musi znaleźć sposób, by dzielić się z klientem swymi dochodami, proporcjonalnie do stopnia, w jakim on przysparza dochodów firmie. Konieczne jest jednak przestrzeganie kilku zasad skutecznego dzielenia się korzyściami z klientem, gdyż inaczej wydatki na ten cel nie będą opłacalne.

Wymienieni wyżej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 684

Spis treści
Zamów abonament