Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wkrótce cyfrowe głośniki

26 lutego 1996 | Nauka i Technika | PK

Wkrótce cyfrowe głośniki

Rozmowa z Jakobem Andersenem -- dyrektorem handlowym firmy JAMO

Miłośnicy muzyki znają dobrze głośniki ze znakiem JAMO. Czy polski rynek jest atrakcyjny?

Przyjechałem do Polski, żeby spotkać się z przedstawicielami ponad 100 firm sprzedających tu nasze głośniki. Polski rynek jest dla nas pod wieloma względami wyjątkowy, dlatego szczególnie chcemy zadbać o odpowiedni marketing naszych produktów. Spośród wszystkich krajów tego regionu Europy właśnie tutaj odnotowujemy najwyższy wzrost sprzedaży. Co najdziwniejsze, w waszym kraju najchętniej kupowane są urządzenia "z górnej półki". Oczywiście chcemy, aby nasze głośniki sprzedawały się jeszcze lepiej, chociaż zapewne nie osiągniemy takiego pułapu jak w Danii, gdzie ponad 40 proc. nabywanych i sprzedawanych kolumn nosi nazwę JAMO.

Jak pan ocenia nasz rynek i polskich odbiorców sprzętu audio?

Na polskim rynku funkcjonuje bardzo silny lokalny producent, który praktycznie zdominował segment tanich głośników klasy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 684

Spis treści
Zamów abonament