Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Muzyczne podarunki

28 maja 1996 | Ekonomia | MD

Ostatnio coraz większym zainteresowaniem młodzieży cieszą się przeboje z lat 60. i 70.

Muzyczne podarunki

Wybór muzycznego prezentu dla dzieci zależy oczywiście od ich wieku. Zupełnie innego repertuaru słuchają przedszkolaki, a innego nastolatki, którym gust zmienia się z wiekiem dość często.

Klientami sklepów muzycznych na całym świecie są w przeważającej części ludzie młodzi. To dzięki nim płyty kompaktowe i kasety popularnych wykonawców młodzieżowych mogą osiągać wielomilionowe nakłady i przynosić gigantyczne zyski wytwórniom płytowym. Zainteresowania młodych słuchaczy zmieniają się jednak szybko i mniej więcej po miesiącu sprzedaż najpopularniejszych tytułów gwałtownie spada. Stąd też kupując nastolatkom w prezencie płytę lub kasetę warto mieć rozeznanie w aktualnych hitach.

Nie wymaga to dziś...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 764

Spis treści
Zamów abonament