Samochód musi brzmieć
Henry Ford o tym nie myślał
Samochód musi brzmieć
Od czasów gdy Henry Ford proponował nabywcom swych aut wszystkie kolory lakieru pod warunkiem, że będzie to kolor czarny -- w dziedzinie marketingu zmieniło się bardzo dużo. W tej firmie, jak i w całym przemyśle motoryzacyjnym. Obecnie inżynierowie Forda starają się, aby ich dzieła nie tylko wyglądały oszałamiająco, aby nadwozia zaprojektowanych przez nich samochodów różniły się od aut innych firm, ale również, aby ich samochody wydawały charakterystyczne dźwięki. To wszystko ma zaspokoić oczekiwania nabywców, dla których...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta