Spółka naruszyła interesy konsumentów
Wybór sposobu zwrotu nadpłaty za wodę należy do klienta spółki
– Liczba naruszeń zbiorowych interesów konsumentów była znaczna. Tak więc kara nałożona na Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w wysokości 50 tys. zł została zmiarkowana prawidłowo. Jest ona na tak niskim poziomie, że nie ma podstaw do jej obniżenia – uzasadnił sędzia Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Tym samym sąd oddalił odwołanie RPWiK od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który uznał, że spółka ta naruszyła wielokrotnie i bezprawnie zbiorowe interesy klientów. Pierwszy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta