Przystojna w słuchawce
Przystojna w słuchawce
Mamy w Polsce modę na telemarketerów, albo inaczej telesprzedawców. Praca polega na prowadzeniu rozmów handlowych w imieniu firmy przez telefon. Coraz więcej przedsiębiorstw tworzy własne komórki telemarketingowe, licząc, że w ten sposób uda się im poprawić sprzedaż. Dobry telemarketer musi mieć przyjemny głos, umieć wysławiać się poprawnie po polsku i z łatwością nawiązywać kontakty przez telefon. Nie musi być ani piękny, ani młody, ani zgrabny. Właśnie dlatego duże sukcesy w tego typu pracy odnoszą na Zachodzie ludzie mający kompleksy na punkcie swojego wyglądu i niepełnosprawni. Nie wszyscy jednak rozumieją, na czym polega praca telemarketera. Na przyklad firma Axess Communication, jak wynika z zamieszczonego przez nią ogłoszenia, szuka specjalisty ds. telemarketingu, ale ma on (ona) mieć 20-30 lat i posiadać miłą aparycję. Firma posiada łącza wideo?
E. B.