Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starlink: rośnie Internet, tracą telewizyjni giganci

12 maja 2011 | Ekonomia | ML

W I kwartale firmy wydały w Polsce na reklamę 1,63 mld zł. W całym roku ich wydatki mogą wzrosnąć rok do roku o 7,7 mld zł

Najszybciej wzrosły wydatki na Internet – o 20,9 proc., do 261,6 mln zł, głównie za sprawą takich sektorów, jak finanse i handel, oraz rozwoju reklamy typu rich media (audiowizualne plansze otwierające się w osobnych oknach  – red.) czy wideo – podaje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8925

Spis treści
Zamów abonament