Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cyfrowe radio naziemne to „nieokreślona korzyść”

23 kwietnia 2014 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy radiowej
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy radiowej

Zamówiony przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w prywatnej firmie raport analizujący rynek cyfrowego radia naziemnego okazał się miażdżący dla inicjatorów tego pomysłu w Polsce.

Konkluzje, którymi kończy się 90-stronicowy raport agencji Quest (z grupy Starcom MediaVest), mogą stać się dodatkowymi argumentami dla przeciwników wprowadzania cyfrowego radia naziemnego DAB+ w Polsce.

Zdaniem analityków Quest, wprowadzenie radia nadawanego cyfrowo naziemnie w Polsce oznacza dziś „nieokreśloną, choć prawdopodobnie niewielką korzyść społeczną", która dotyczyć może niewielkiej grupy słuchaczy. – Koszty wdrożenia poniosą państwo i komercyjni nadawcy radiowi. Jedyni beneficjenci tego procesu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9821

Wydanie: 9821

Spis treści
Zamów abonament