Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ziaja dodaje sobie mocy nowościami

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Kosmetyki i higiena
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Kosmetyki i higiena

Marka już po raz piąty zajęła najwyższy stopień podium wśród kosmetyków

Anita Błaszczak

Flagowa marka gdańskiej firmy Ziaja nie tylko piąty rok z rzędu utrzymała tytuł najmocniejszej marki w kategorii kosmetyki i higiena, ale jeszcze powiększyła swoją przewagę nad konkurencją. Jako jedna z niewielu polskich marek kosmetycznych Ziaja w ciągu minionego roku umocniła się i to całkiem sporo, bo o 34 pkt (czyli 7 proc.). To zasługa wzrostu siły marki, która znacząco poprawiła też swój wynik pod względem postrzeganej jakości (o 6 proc.) oraz postrzeganej – w stosunku do ceny – wartości.

Nasze zestawienie dowodzi jednak, że najmocniejsza i jednocześnie najdroższa krajowa marka kosmetyczna, która od początku istnienia konsekwentnie realizuje strategię umiarkowanych cen, uniknęła negatywnych skojarzeń z tanimi produktami słabej jakości. Widać to również pod względem prestiżu, gdzie Ziaja ma jedną z wyższych punktacji w swojej kategorii. Na prestiż i siłę marki wpływa jej aktywność marketingowa, wyraźnie nasilona w ostatnich latach. Markę wspiera też rozwój sieci firmowych placówek Ziaja dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament