Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orlen najdroższą marką

01 grudnia 2015 | Pierwsza strona
Jacek Krawiec, prezes Orlenu
źródło: materiały prasowe
Jacek Krawiec, prezes Orlenu
Pedro Soares dos Santos prezes Jeronimo Martins
źródło: materiały prasowe
Pedro Soares dos Santos prezes Jeronimo Martins
Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP
źródło: materiały prasowe
Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP

Już dziewiąty rok z rzędu logo potentata paliwowego otwiera listę najdroższych marek w Polsce. Jego wartość w porównaniu z zeszłorocznym rankingiem wzrosła 
do ponad 4,5 mld zł, czyli o prawie 2,6 proc.

Na drugie miejsce wskoczyła marka największej sieci handlowej w Polsce – Biedronka. W czołowej trójce może się pochwalić największym, 11-proc., wzrostem wartości w ciągu roku, do 3,7 mld zł.

Trzeci na liście jest PKO Bank Polski – najdroższa i najmocniejsza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament