Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie marki nabierają mocy. Ich wartość stale rośnie

01 grudnia 2015 | Ekonomia
Szefowa marketingu PKO Banku Polskiego Marta Konopka odebrała z rąk Dariusza Bąka, prezesa GBC, wydawcy „Rzeczpospolitej”, wyróżnienie dla najcenniejszej marki finansowej w Polsce
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Szefowa marketingu PKO Banku Polskiego Marta Konopka odebrała z rąk Dariusza Bąka, prezesa GBC, wydawcy „Rzeczpospolitej”, wyróżnienie dla najcenniejszej marki finansowej w Polsce
Leszek Kurnicki, dyrektor ds. marketingu PKN Orlen odebrał statuetkę dla najcenniejszej polskiej marki. Wyróżnienie wręczali Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rz”  i prezydent Pracodawców RP Andrzej Malinowski
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Leszek Kurnicki, dyrektor ds. marketingu PKN Orlen odebrał statuetkę dla najcenniejszej polskiej marki. Wyróżnienie wręczali Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rz” i prezydent Pracodawców RP Andrzej Malinowski
Laureaci 12. edycji rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Laureaci 12. edycji rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”

Firmy będące właścicielami najdroższych krajowych znaków towarowych 
potrafiły wykorzystać poprawę w gospodarce, co potwierdza największy od pięciu lat wzrost łącznej wartości ich marek.

Anita Błaszczak

Już po raz 12. oszacowaliśmy w nim z pomocą firmy Acropolis Advisory wartość 330 polskich znaków towarowych – utworzonych przede wszystkim z myślą o polskim rynku, choć niekoniecznie należących do krajowych firm.

- Od 12 lat „Rzeczpospolita" walczy o polskie marki – mówił Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej". – Kibicujemy producentom, którzy wierzą, że nasz rynek jest na tyle dojrzały, że warto inwestować w prestiż, zaufanie i jakość, czyli te wartości, które składają się na pojęcie „dobra marka" – mówił podczas uroczystej gali rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej".

Polski kapitał stoi za liderem naszego rankingu, którym od 2007 roku nieprzerwanie jest Orlen, flagowy brand największego koncernu paliwowego w Polsce. Jego wartość w tym czasie (od 2007 r.) wzrosła o 74 proc. Przyczynił się do tego zarówno rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce – co zwiększa świadomość flagowej marki paliwowej, jak i rozwój sieci stacji z charakterystycznym logo Orlenu.

Rozwój sieci sprzedaży ma także istotny wpływ na rosnącą wartość wicelidera tegorocznego rankingu, Biedronki, której logo widnieje już na ok. 2600 sklepach w całym kraju. Marka lidera handlu detalicznego w Polsce – warta obecnie o 11 proc. więcej niż rok wcześniej – jest jednym ze 136...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament